31.8.04

Revistas e realidade
Son moi preguntona, ¡que lle imos facer!; cando algo me intriga ou me chama a atención, intento informarme decontado. De momento teño o fisio favorable aos meus interrogatorios (espero que non acabe farto) e satisfai con puntos e comas toda canta curiosidade me cruza a cabeza.
Hoxe lembreime do artigo dunha revista que trataba a diferente reacción de homes e mulleres ante a dor; de entrada aceptei que as mulleres nos implicamos emocionalmente e por iso vivimos o sufrimento con maior intensidade, aínda que o meu caso debe de ser a excepción. Con B non podo contar para as miñas comprobacións, pois é moi rariño e non responde á media, pero outros amigos si me valeron: H, por exemplo, un mozote de vinte e tantos, poñíase dos nervios ante calquera molestia e corría a urxencias preso de angustia; Cesare, sen chegar a eses extremos, tamén pode servir de mostra; M, pola súa parte, desmaiouse no dentista ante a visión dunha agulla, e hoxe o fisio confesoume que cando lle doía algo sentía odio, auténtico odio.
En fin, o dito; os homes non permiten que a dor lles afecte emocionalmente.

Ningún comentario :