20.2.13

Nove


Parece incrible, non? Gradicela cumpre nove anos dentro de tres días, aínda que a idea é máis vella. Claro que sempre fun algo lenta tomando decisións. E o que cambiou o conto durante este tempo! Ao principio, para subir unha foto, cumpría saber moito de HTML e controlar guións, frechas e puntos, porque se deixabas un fóra, a foto non subía. Agora, con só un par de chuzas, xa está! Iso por non falar dos numerosos cambios que o sistema foi introducindo e aos que se houbo que adaptar... Co que a min me gustaban os cambios!
Pero aquí estamos, aínda. Grazas aos que me axudaron a montar este trebello! Moitas grazas!

10 comentarios :

mariajesusparadela dixo...

Xa pasas do uso de razón. Agora compre chegar á mioría de idade.
Noraboa.

Chousa da Alcandra dixo...

Gústame saber que quen vai por diante continúa termando do trebello. Parabéns polas nove candeíñas. Axudo a soprar

H de MD dixo...

"The Best is Yet to Come"
William Shakespeare ou Frank Sinatra,non estou moi seguro.

Aldabra dixo...

9 anos é todo un record!

parabéns.

e non e fácil seguir aí un ano tras outro, tés moito mérito!

biquiños,

Paz Zeltia dixo...

Eu empecei no dos blogs no 2005... fun cambiando de plataforma, de formato... pero zeltia sempre.

hoxe é o verdadeiro día do cumple, moitas felicidades!

peke dixo...

Moitísimas grazas! :)

paideleo dixo...

Nove anos son todo un récord neste mundiño. Noraboa !.
Eu empezo a perder forzas co blogo pero aínda aguantarei algo. Con dicirche que teño preparada a inocentada para este ano xa che digo bastante.

Anónimo dixo...

Parabéns atrasados!
Moitísimos, ten moito mérito a resistencia.
Saúdos.
X

peke dixo...

Grazas!!! A resistencia? Creo que máis ben é teimudez. ;)

Noemí Pastor dixo...

Feliz cumpleaños, maestra. Mi cumpleblog es en febrero y siempre se me pasa desapercibido. Como dice alguien por ahí arriba, nueve años es mucha vida para un blog, todo un récord. Enhorabuena y a seguir disfrutando.