2.6.05

Outra cadea rota

Está visto que debe haber por aí unha conxura para avergonzarme en público. Dorfun lánzame agora un desafío musical. Pois estámosche bos; tendo en conta que estou coma unha tapia e escoitar música hai tempo que deixou de ser un pracer sen fisuras, vou quedar coma a arcaica que son nese terreo. Pero sinceridade ante todo, meus, que non se diga que son unha covarde.
1.- Tamaño total dos arquivos de música do meu PC: ¡Ah! ¿Hai diso? Pois non teño, síntollelo ben.
2.- Último disco que comprei: Lume (para que saia o sol) de Lamatumbá.
3.- Canción que estou escoitando: Non adoito escoitar música cando escribo.
4.- Cinco cancións (e grupos, engado eu) que teñan un significado para min: A despedida de Lamatumbá (Mari Luz segue presente todos os días), Malevaje, Ilegales, Loquillo y los Trogloditas e Radio Futura.
Ben, xa está. ¿Algo que comentar? (Moito ollo co que se di) ;).

Ningún comentario :