1.6.05

Romper a cadea

Kaplan empaquétame unha enquisa que vou contestar só por deferencia cara a el, aínda que me dá moitísimo reparo dada a miña ignorancia cinematográfica. Non vou a un cine desde hai uns dez anos (calculo ao chou) a causa dos oídos e non vexo demasiados filmes na tele porque prefiro ler, así que... En fin. Aí vai.
1.- ¿Cantos filmes teño na casa?: Uns trinta. Non o sei con certeza.
2.- Último filme que merquei: El retorno del rey.
3.- Último filme visto no cinema: Indiana Jones y la última cruzada (creo).
4.- Último filme visto pero non no cinema: El retorno del Jedi (na tele).
5.- Cinco filmes de entre os meus favoritos: Blade Runner, El halcón maltés, ¿Quién engañó a Roger Rabbit?, Alien, Danzad, danzad, malditos. E máis que non collen na resposta.
Como se pode apreciar, o meu non é precisamente última hora.
Rompo a cadea porque, con toda probabilidade, quedaría como estaba coa información que me desen.

Ningún comentario :