16.5.05

O home propón...

Tiñamos pensado ir a Ítaca esta longa fin de semana, pero o tempo púxose tan treboento que sería imposible pasear pola vila e intentar solucionar o asunto da vivenda. En troques, miramos inmobiliarias por interné e demos con catro posibles opcións que cumprirá estudar con detalle, coñecín uns curiosos amigos de B cos que estivemos varias horas e vimos a tormenta abeirados tras os cristais. Impresionante, coma decote.
A ver se B se vai convencendo de sacar o carné de conducir, máis ca nada porque ás veces acho de menos ir de paquete mirando a paisaxe e a miña resistencia ao volante mingua cada día. Pero iso é algo que require tempo, coma todas as súas decisións.
Á vista do panorama político, creo que a miña intención de votar en branco se fai máis e máis firme, por moito que a algúns lles semelle un erro. Non vexo alternativas que me convenzan nin me presta votar o menos malo. A política non se fai con palabras, é unha cuestión moi seria gobernar un país e non atopo ningunha opción que poida cumprir nin de lonxe o que eu soño para el. Terei que facerme mirar este fondo desencanto.

Ningún comentario :