2.7.05

Enésima vez

Existen determinadas actitudes e actuacións que me producen o efecto dun insulto elevado á enésima potencia; das veces -xa demasiadas- que me vin padecendo algunhas delas foron os bancarios os causantes da miña furia.
Pouco importa que teña uns ingresos dignos, sexa a primeira titular da conta corrente, manexe eu a economía común desta casa e dea sempre a cara no banco cando cómpre tirarlle das orellas, que á hora de asinar un contrato promovido por min en persoa, solicitar eu persoalmente un cartón de crédito, tramitar a compra dun vehículo co meu nome e apelidos..., todo iso careza de importancia e pase a ocupar un lugar secundario porque son muller e estou casada con alguén que o devandito bancario considera superior.
¡Até cando terei que soportar estas caralladas!

Ningún comentario :