4.12.05

Vapores etílicos

Ceei con B nun local de Vila Real con música de fondo en directo tocada por Tonichi e Veloso, eses virtuosos do swing que conseguen converter unha modesta cea nun banquete; mágoa que a miña resistencia non dea para moito e tivese que volverme á casa entre chuvia e vento mentres B quedaba no karaoke final. Nin idea de cando volverá.
Merquei un tarot exipcio, un máis para a colección, con imaxes que aguzan a miña imaxinación, nunha tenda esotérica que tamén é herbolario e as dúas mulleres que o levan quixeron colocarme un xarope para a tose, infusións de romeu e todo o que dispuñan para curar a catarreira. Pero a catarreira está na recta final e non piquei.
Quedou un tarot de Rider tamaño grande que non merquei, porque teño o pequeno, aínda que elas me animaban por aquilo de que se era para a colección, pagaba a pena investir tantos cartos. O Nadal está próximo e non desboto a posibilidade de facerme un agasallo... para a colección.
Outros coleccionan xoias. Eu, tarots. ¿Por que non?

Ningún comentario :